Translate

czwartek, 22 października 2015

Wielki powrót !

22.10.2015r.



Cześć. Na początku chciałabym Was wszystkich przeprosić za brak rozdziałów od początku wakacji.. Otóż już na początku lipca nie miałam internetu..trwało to prawie miesiąc ! masakra.. jak już miałam działający internet to kilka dni podziałał i ładowarka się zepsuła. Byłam taka zła, że nie mogę dalej pisać dalej dalszych przygód PTIO i bardzo tęskniłam za pisaniem o nich- best couple ever. Tak więc ładowarka została zamówiona przez moją sis i kilka dni temu mi przyszła, więc mogę korzystać z laptopa tzn.też że mogę dalej pisać PTIO. Po tak długiej przerwie to nie wiem czy nadal tu jesteście, ale bardzo chciałabym byście byli..pomimo tego, że jest szkoła, a za tym idzie dużo nauki postaram się dodawać nowy rozdział chociaż w weekend. Jeszcze raz bardzo bardzo przepraszam..chciałabym byście czytali moje ff, jest ono moim pierwszym i najważniejszym, więc zależy mi na waszej opinii..
_______________________________

Przez ten czas bardzo dużo się wydarzyło. Już niedługo będziemy mogły przesłuchać nowej płyty chłopców.
Drag Me Down- przecudny teledysk
Perfect- moim zdaniem najlepszy jak dotąd teledysk chłopców. Nie mogę sie doczekać płyty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz